A scheduled downtime of the authorized section of NEN is currently in progress. For details, see News and Information.

RÁMCOVÁ DOHODA NA ZAJIŠTĚNÍ IT SLUŽEB PRO PROJEKT NPO - 3.1 DIGI

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RÁMCOVÁ DOHODA NA ZAJIŠTĚNÍ IT SLUŽEB PRO PROJEKT NPO - 3.1 DIGI

NEN system number

N006/24/V00027594

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2024-043457

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00027594

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

09. 09. 2024 08:31

Identifier of the grant project

NPO - 3.1 DIGI

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

08. 10. 2024 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr. Ing.

Name

Michael

Surname

Šulc

EMAIL

michael.sulc@npi.cz

Phone 1

+420 777316387

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění této veřejné zakázky (dále i „VZ“) je sjednání rámcové dohody (dále samostatně též jako „Rámcová dohoda“) obsahující smluvní podmínky pro plnění jednotlivých dílčích zakázek na poskytování konzultačních služeb ve věcech IT v rámci projektu NPO - 3.1 DIGI. Přesné vymezení Předmětu veřejné zakázky a ostatní požadavky na jeho provedení včetně informací, podmínek, specifikací a ostatních údajů jsou detailně specifikovány v příloze č. 1 této zadávací dokumentace. Rámcová dohoda bude uzavřena s maximálně 2 dodavateli. Zadavatel bude na základě Rámcové dohody, způsobem tam uvedeným, objednávat plnění vždy v čase a v rozsahu dle své aktuální potřeby. Zadavatel není povinen plnění z Rámcové dohody čerpat. Veřejné zakázky, resp. dílčí smlouvy budou na základě Rámcové dohody zadávány dle podmínek stanovených v čl. 3 „Zadávání zakázek na základě Rámcové dohody“ Rámcové dohody, přičemž veřejné zakázky o objemu do 75 000,- Kč bez DPH mohou být zadávány formou tzv. Kaskády nebo soutěženy formou tzv. Minitendru. Plnění v objemu nad 75 000,- Kč bez DPH musí být soutěženo formou tzv. Minitendru. Zadavatel upozorňuje, že v rámci plnění předmětu veřejné zakázky bude požadováno, aby dodavatel plnil předmět Veřejné zakázky prostřednictvím členů realizačního týmu, kterými prokáže technickou část kvalifikace. Podrobnosti jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.

Code from the NIPEZ code list

72224000-1

Name from the NIPEZ code list

Poradenské služby v oblasti řízení projektů

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72224000-1

Name from the CPV code list

Poradenské služby v oblasti řízení projektů

SUBJECT-MATTER NAME

Poradenské služby v oblasti řízení projektů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail26. 09. 2024 06:56Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail09. 09. 2024 08:31Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


06. 09. 2024 00:0009. 09. 2024 00:00F2024-043457Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka